Cercar en aquest blog

dimarts, 17 de maig del 2011

L'agró roig vol menjar. Ho aconseguirà?

Veig,veig...

Ja l'he pescat!!!

Una anguila!!!
Ui , quin malem vol escanyar.

 
Ja l'ha tinc.


Què mires? És per a mi.

Vaig a fer un bon àpat.

Ja pots marxar que no et convido.
Ui, que s'escapa l'anguila per la sorra.

Oh, és a dins de l'aigua!!!

No passa res, ja n'agafaràs un altre!

No em diguis res que m'enfado i m'estarrufo!!

Quina decepció, m'he quedat sense poder fer l'àpat.

En el  Delta de l'Ebre, un agró roig veu una anguila dins l'aigua  per poder menjar-se-la. 

Malgrat ja ho tenia tot a punt,  l'anguila molt espavilada i molt ràpida va poder escapar-se.

El martinet blanc l'està observant impassiblement  la feina del seu amic l'agró roig. 
Al final el martinet blanc sembla que el vulgui consolar després de tanta feina i total per res. 
Però l'agró roig està tan enfadat i estarrufat que el martinet blanc ha de sortir de la seva vora. No està massa de bon humor.  

Oi? 

Què en penseu vosaltres ?